Kort men gott

Nu har hundarna gått hem för dagen (jag är bara dagmatte) och jag har hunnit dammsuga och städa undan.
Under tiden jag dammsög så tänkte jag på hur skönt det var att ha det nystädat inför en helg.

Men sen kom jag på att jag börjar jobba på mitt ena jobb om bara lite mer än en timme, imorgon bär det av till mitt andra jobb redan klockan sju. Efter det åker jag direkt till dejten och sedan direkt hem till bingen (jo själv ;) ).
Å sen blir det till att stiga upp halv sju på söndag morgon för att jobba igen.
Så det kvittar hur min lya ser ut när ingen ändå är hemma.

MEN jag klagar inte!
Jag är ledig på vardagarna och väntar på att skolan ska komma igång. Jag kan sova gott när vovvarna varit ute om jag så önskar.
Värre var det när jag arbetade på heltid på vardagarna OCH jobbade varenda evigaste helg också.
Inte en sovmorgon så långt ögat nådde.

Men så är det med mig, jag som sällan kan slutföra något, jag tror inte tillräckligt på mig själv, det måste vara allt eller inget. Mycket på en gång eller inget alls. Jag fixar inte lagom. Om jag så ska braka in i väggen eller dö av tristess. Handikapp eller personlighet?
Don´t know.

Ni är lite dåliga på kommentarer tycker jag så nu lämnar jag er över helgen och hoppas på bot och bättring från er ;) Kom med kärleksbekymmer, vänskapsbekymmer eller andra bekymmer.
Ge mig något att hjälpa dig med, det är ju därför jag startat bloggen.

Nu ska jag ringa min kära mami innan hon reser bort så att jag hinner tala om hur mycket jag älskar henne.

Ha en toppenhelg kära vänner!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0